Sabtu, 15 September 2012

Mahu dipanggil perolakan usahawan banyak


Mahu dipanggil perolakan usahawan banyak, Hi, Saya seorang pelajar. Kali pertama saya pergi ke kolej, menjadi pengantara unsur-unsur perolakan seperti baju, jaket dan seragam kantor, dan lain-lain. Saya mahu membuka perniagaan di perolakan kerana banyak sekolah.

Apakah langkah-langkah yang perlu saya syarikat perolakan pertama. Dalam kes kediaman ditubuhkan dan bagaimana untuk menentukan pekerja baru, pada hakikatnya, sebuah syarikat baru dibuka pintunya. Terima kasih.

Jawab MRE
Hello Farm Pujian
Hello penggunaan yang baik jenaka dan sentiasa bersedia untuk pergi penuh dan sila tidak bertindak kerana ia adalah penting untuk menjadi seorang usahawan yang benar. Status pelajar membuatkan saya gembira sekali lagi, kerana anda boleh membahagikan masa anda antara universiti dan syarikat, kami menjangka akan berjalan.

Untuk menjaga lesen perniagaan biasanya mengambil rawatan perolakan bermula perbuatan usaha penubuhan. Kad ini boleh dibuat sebelum notari, bersama-sama dengan dokumen sokongan, seperti portfolio perniagaan (membenarkan), tanda perniagaan (TDP), rumah, dan lain-lain.

Syarikat kad ketara boleh meningkatkan kesahihan perniagaan anda. Sebagai contoh, kerjaya perniagaan yang seragam, atau untuk mendapatkan pembiayaan bank untuk mengembangkan perniagaan. Kemudian surat dalam semua aset syarikat.

Walau bagaimanapun, untuk menjaga kad ini, terdapat kos yang ditanggung, jumlah kira-kira Rp 2.000.000-3000000 perusahaan mikro. Tetapi majikan Tempat letak kenderaan pasti dapat mengira terlebih dahulu, syarikat itu menjangka dan menuntut pujian, tetapi dokumen-dokumen atau perlu bagi operasi dan koleksi yuran.

Masalah Staffing, saya mencadangkan mencari untuk pekerja berhampiran pengeluaran. Tetapi lebih banyak kerja mesti sentiasa memuji kawalan kualiti pengeluaran. Seperti biasa apabila perintis pemiliklah baru dan kemudian melakukan segala yang mungkin untuk mencari akhir operasi pengeluaran dari cakera keras untuk memenuhi kontrak dan bil.

Secara beransur-ansur, beliau mula untuk membangunkan, memindahkan fungsi, dan meninggalkan pertempuran darat sahaja. Anda boleh mengalami sebagai broker satu peristiwa dalam carian untuk perintah dan pengedaran perolakan rangkaian jaket keren murah. Kemudian meluaskan ufuk anda dan menyimpan semangat Yah .. Salam Enterepreneur!.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar